photo 5c946a32-05c7-48e5-8d0c-12905722613d_zps641e3b9f.jpg

Followers

Tuesday, March 22, 2011

genap 19 tahun di muka bumi...=)


hari ini genap lah aku 19 tahun hidup...23.03.1992 aku dilahirkan,sehingga kini aku
hidup dapat mengenali dunia yang penuh dugaan dan cabaran..aku tak sangka 
aku dah hidup 19 tahun..dulu time sekolah,tyme macam ni yang aku ingin kan...
tapi bila aku dah berada dalam kehidupan seorang remaja yang berusia
19 tahun aku rasa banyak yang aku perlu lalui sendiri..perlu fikir tentang
hidup sendiri,perlu buat keputusan sendiri..aku harap,aku dipanjangkan umur
dimurahkan rezeki hidup...=)
kepada kawan2 yang masih ingat birthday aku,yang wish aku hari ini....
thanks sangat,korang buat aku dihargai..=')
for myself : fasha wake up..u already 9teen years old..u have do something
for ur life...ko kene kuat semangat fasha..semua masa depan kau dalam,
tangan kau sendiri....kau yang menentukannya....tiada siapa yang boleh 
halang kehidupan kau,melainkan ibu bapa kau...ko perlu tabah fasha,kau perlu 
kuat,'tanpa keberanian semua mimpi kau tak bermakna fasha'...
kejar impian kau,kau capai apa yang kau nak dalam hidup..pilihan dalam hidup 
kau,kau pilih..kau perlu tahu mana baik buruk untuk masa depan kau.
WAKE ME UP... PLZ FASHA..!!

No comments: