photo 5c946a32-05c7-48e5-8d0c-12905722613d_zps641e3b9f.jpg

Followers

Sunday, March 20, 2011

HAA.....AKHIRNYA AKU DAPAT KEKUATAN HIDUP AKU.....

alhamdulillah...aku dapat kekuatan hidup aku balik bila aku lepaskan dia...dah berhari2
aku menangis,aku ingat dia...akhirnya aku dapat terima kenyataan aku tercipta 
bukan untuk dia..mungkin aku bukan yang terbaik bagi dia..tapi aku tetap menunggu 
dia...walaupun aku tahu aku tak akan pernah lagi bersama dengan dia..
aku doakan dia bahagia,dengan siapa pun pilihan dia..memang aku tersiksa,derita
apa yang aku buat,semua aku ingat dia..kenapa susah aku nak lenyapkan
sekejap je wajah dia dari ingatan aku??itu tanda aku masih sayangkan dia lagi ke??
memang aku ketawa,gembira depan kakak aku,kawan aku...tapi hati aku
tuhan je yang tahu...ya allah tabahkan la hati aku,aku tahu ni ujian darimu bagi diriku.
jikalau dia bahagiaan,itu la kebahagiaan aku juga...=)

No comments: