photo 5c946a32-05c7-48e5-8d0c-12905722613d_zps641e3b9f.jpg

Followers

Wednesday, March 16, 2011

still or release to the goodness

hari ini aku penuh cabaran dan rintangan,aku perlu buat keputusan yang agak berat
bagi aku,sama ada aku nak teruskan atau lepaskan...apa patut aku buat??
patut ke aku menunggu pekara yang belum pasti dalam hidup aku??
perlu ke aku lepaskkan untuk kebaikkan semua orang??
perlu ke semua itu aku laluinya??aku belum cukup kuat untuk lupakan 
semua sejarah lama,tapi hari ni aku perlu lalui sejarah itu lagi....
apa salah aku??aku tidak cukup sempurna ke dimata orang...??
kenapa mesti aku yang lalui pekara ini??kenapa???tiada ke orang yang 
mahu jelaskan..hmm.wake up FASHA...u have do something.kuat kan semangat
FASHA..yakin yang kau boleh lalui semua ini.FASHA "tanpa keberanian mimpi 
tu semua tak bermakna".....

No comments: