photo 5c946a32-05c7-48e5-8d0c-12905722613d_zps641e3b9f.jpg

Followers

Monday, May 16, 2011

- Red Giants -


salam semua pembaca...da makan ?? sihat semua..??
aku on diet sekarang...hahaha...rasa badan ni cam da chubby jer...
balik pada citew aku hari nie..mengenai separuh akhir ke 2 piala FA
 semalam memang panas giler aku tengok..selangor team fav aku bertemu kelantan
kalah teruk kot..agrgt 6-2 perh..memang berasap aku..hari tu game kat shah alam
kena bantai 5-1 kot..semalam minit ke 9 kelantan da gol...cam siut jer.
minit ke 78 baru dapat 1 gol selangor tu pun nasib si fahmi che mat tu tak sempat bangun tepis bola tu..law tak compom tak gol...gol nasib jer rudy ramli oii....
final piala FA nie da tahu sangat kelantan vs terengganu..memang aku tak tengok r..
akak aku meybe tengok sebab die da beralih arah sokong kelantan...
hahahaha...panas tengok selangor main semalam terus berubah hati sokong kelantan kot akak aku tu....aku selangor menang ke kalah ke tetap dihati..hahaha...
so selangor wake up der...aduh..p aku tetap support RED GIANTS :)

No comments: