photo 5c946a32-05c7-48e5-8d0c-12905722613d_zps641e3b9f.jpg

Followers

Wednesday, April 27, 2011

bila otak da blank..

salam semua pembaca blog setia...today otak aku memang blank...
tak ade story la 2-3 minggu nie...tak tahu nape..hmm..
aku minta maaf sangat pada followers2 yang sering kunjung ke blog yang tak lama 
lagi nak bersarang ni..hahaha...aku memang tak ada idea nak story 
kisah ape...but this blog still life like the owner k..hahaha..
jangan korang pk tak ade idea then blog terus mati cam tu...
tu takkan berlaku..sebab aku tak boleh hidup tanpa blog.
so sebenarnya aku nak cakap..blog aku nie masih ade..
cume idea story tak ade..cube korang suggest kat aku,tajuk2 story..
mane la tahu aku leh kongsi dengan korang kan...haha...
so sape2 yang tak kedekut idea tu..just pm tajuk story kat fb aku k.

1 comment:

neeza the gojes said...

sha: kena rajin cari2 cite2 atau perkembangan disekeliling kite utk dijadikan tajuka atau entri di blog kte :) ataupun, impian atau cite2 sha, hobi ker, pastu, upload ar gmbar skit2 :) best lah cmtu kan? akak pun baru lagi, dn xpndai sgt nk wat entri meletops.