photo 5c946a32-05c7-48e5-8d0c-12905722613d_zps641e3b9f.jpg

Followers

Sunday, April 24, 2011

hmm...apa salah ku...

salam semua,akhirnya aku kembali bercerita lagi,sebelum blog aku besarang lagi...
kali ini aku tak paham ape yang sering berlaku antara kami..aku percaya kan 
dia,kenapa dia tak nak faham bahawa aku percaya kan dia....kenapa dia masih 
nak pertikaikan kerpercayaan aku pada dia...diri aku terlampau
mencintainya..aku tak mahu kehilangan dia..hidup aku boleh jadi gila
kalau aku kehilangan dia...hmm.sayang tolong la faham saya...
saya terlalu mencintai awak...
jiwa aku sering tak tenteram lihat sikapnya begitu...aku tak nak sejarah lama
berulang lagi dalam hidup aku buat kali yang ketiga...ya allah..
berikan la aku kekuatan untuk terus bersabar dengan ujian yang 
telah berikan pada ku....

4 comments:

neeza the gojes said...

sabar ye sha :) sha kena kuat smgat dan yakinkan dia :)

NoorFasyaNabilah said...

sha da yakin kn dye kak....sha x thu nk wt cmne da.....

Anonymous said...

Sis ! What hppen btween u and him ?

NoorFasyaNabilah said...

nothing la dear....=)