photo 5c946a32-05c7-48e5-8d0c-12905722613d_zps641e3b9f.jpg

Followers

Friday, April 1, 2011

hati berbuga-bunga...=)

hai...da lama aku tak update blog aku,da mula nak bersarang la nie...hihi..
hidup aku sekarang happy sangat dengan kehadiran insan yang mencintai
aku,menyayangi aku,yang ikhlas terima aku sebagai teman hidupnya...
aku tak sangka perpisahan aku betul2 membawa hikmah dalam 
hidup aku sekarang,tuhan telah kirim kan seorang insan yang baik pada aku...
aku yakin dia boleh bahagiakan aku,boleh membimbing aku ke jalan yang lurus,boleh 
mendidik aku menjadi isteri yang soleha,serta mendidik anak2 aku menjadi
anak yang soleh dan soleha...=)
semua pekara nie aku tak sangka akan berlaku dalam hidup aku..
dulu aku pernah give up nak fikir pasal jodoh,kahwin...
tapi sekarang aku fikir semua tu..hati aku memang tengah berbunga2...
aku menari,menyanyi,senyum .ketawa...hahahaha
memang tengah angau kot aku ni..hihi....
tapi berangan kadang2 jadi kenyataan...betul tak...???
aku harap jodoh aku panjang dengan dia...sampai akhir hayat aku...=)
AMIN....

No comments: