photo 5c946a32-05c7-48e5-8d0c-12905722613d_zps641e3b9f.jpg

Followers

Friday, April 8, 2011

thanks pada semua yang follow blog ini...=)

salam semua...thanks pada membe2 yang sudi follow blog aku yang tak berapa best ni..
hihi...dulu aku tak yakin nak buat blog nie...sebab aku tak ade story yang best tuk di ceritakan pada umum..bila aku fikir balik,blog ni bukan sekadar tempat kita nak story,
tapi bole jadi diary kehidupan pada orang yang tangan suke menaip tiap mase
macam aku ni..aku tak bole hidup kalau tak menaip satu hari...
aku yang tak ada laptop pun bole menaip tiap2 hari...sekarang dunia da maju...macam2
da ade dihujung jari kita...
hahaha..sekarang blog ni la yang jadi tempat aku luahkan perasaan...
baik dari masalah kerja,peribadi...segalanya la aku luahkan kat blog ni...
aku start guna blog pun tak sampai setahun lagi..so banyak benda 
yang perlu aku belajar lagi...so sapa yang sudi lagi nak kongsi cerita or nak kongsi 
minat mengenai blog,ajak2 la aku sekali k...=)
LOVE ALL MY FOLLOWERS..<3

No comments: