photo 5c946a32-05c7-48e5-8d0c-12905722613d_zps641e3b9f.jpg

Followers

Sunday, April 10, 2011

BOLA...BOLA...BOLA....

haa....da lama aku tak follow game bola...memang lama giler r...aku pun tak tahu sape yang g final piala FA...hmm..takpe2,piala MALAYSIA,compom aku tak kan miss perlawanan team kesukaan aku...ofcoz N9 n SELANGOR...
insyaallah la team ni ade yang layak g final piala MALAYSIA 
tahun ni..last year N9 da dapat masuk final p nasib tak ade...akur jela...tapi dorang 
tetap juara la kat hati aku...hahaha....
p semangat aku memang berkobar la...final aku turun stadium kot..hahaha...
lastly kelantan yang menang..frust ckit r....
taon ni go go cayok N9 n SELANGOR.
HOBIN JANG HOBIN...RED GIANT.=)
aku memang gila bola...tiket final piala MALAYSIA 
last year pun aku still simpan....i love ARENA BOLA SEPAK MALAYSIA...=)

No comments: