photo 5c946a32-05c7-48e5-8d0c-12905722613d_zps641e3b9f.jpg

Followers

Saturday, July 2, 2011

-kisah malu tahap 10/10-

salam semua..hai korang2 yang follow blog aku..sori la aku da lama tak update blog nie
hari ni aku ada story mory nak story kat korang...nie al kisah nyew...

korang pun tahu aku ni kaki wayang,so hari ni aku pun reserved la melalui online..
tiket wayang tu,sebab aku ni pemalas sikit nk beratur lama2 kat kaunter wayang tu...
aku pun reserved la wayang pukul 3.15pm untuk seorang...
tepat pukul 2.15pm aku pun semangat pergi amek tiket yang aku reserved tadi...
memang semangat gila la nak tengok movie hari nie...
hahaha...jam pun da menunjukkan pukul 3pm,aku pun,apa lagi beratur la beli popcorn 
dengan air,kalau la popcorn dengan air ni bole beli online,aku rasa..
aku beli online jgk...xda masa aku nak beratur panjang2....
lepas aku beli popcorn dengan air,aku pun masok la panggung duduk dengan 
hebatnye di seat G10...hahaha..wayang pun tak mula lagi masa tu....
bape minit aku duduk dalam tu,wayang tu pun start...
tengah sedap2 tengok movie tu...tiba2 masuk la sekumpulan mamat mana datang ntah..tengah terkial2 cari seat dia...tiba2 dia datang dekat aku cakap seat yang 
aku duduk tu seat dia..aku pun heran la..eh ni seat saya,dengan confident nyew aku
jawab..pastu mamat tu blah jap...pastu datang balik dengan budak yang bertugas 
kat wayang tu...dorang pun minta tiket aku... sekali dorang cek tiket aku.....
salah tarikh seyh aku nyew tiket tu.........hahahahahaha.....tarikh aku reserved
tu 3.07.2011 tapi aku semangat pergi tengok hari nie...hahahaha
tapi tak silap aku,aku reserved tarikh hari nie 2.07.2011 sekali salah tarikh plak
dengan malunye aku pun bangun dari seat tu aku kuar dari panggung tu...
sambil aku jalan nk kuar panggung tu aku sempat pijak-pijak kaki2 mamat yang buat 
aku malu tu..hahahahaha... padan muke dorang,dala aku pakai kasut tinggi time tu...
hahahahaha....tapi memang tahap malu aku 10/10 la...rase lepas ni aku pergi tengok 
wayang nak pakai topeng la...malu seyh...hahahaha....
semua gara-gara aku semangat nak tengok movie nie....

p/s : tak pe la kalau tak dapat tengok hari nie..esk aku ttp dapat tengok...hahahaha...tapi aku tetap malu seyh.. haha.>.<




No comments: