photo 5c946a32-05c7-48e5-8d0c-12905722613d_zps641e3b9f.jpg

Followers

Thursday, July 7, 2011

-perjalanan masih jauh-



salam semua pembaca blog setia,agak lama aku tak update blog mengenai arena bola sepak kita,semua maklum pasukan Malaysia bwh 23 thn kita dah layak ke peringkat 
kumpulan sukan olimpik 2012..congrats.Tak lupa juga pada pasukan senior
bola sepak  kita pasukan Harimau Malaya yang layak juga ke pusingan ke 2
Piala dunia 2014 setelah medapat agregat seri 4-4 dengan Taiwan..tapi kita 
masih layak dengan kemenangan gol tempat lawan.Tapi pasukan 
kita masih tidak boleh merasai keadaan selesa,kerana pada hujung bulan nie...
meraka akan menentang pasukan Singapore yang agak kuat juga la dari sudut 
pandangan aku.. aiceh..da macam pengulas berita sukan la plak aku nie...
hahahahaha... tapi apa yang aku katakan adalah kenyataan semata-mata..



cercite bola aku hari nie lebih menghala ke arah perlawanan Liga super  yang telah 
pun berakhir semalam,semua pun tahukan milik siapa Liga super kali ini..
mesti la milik pasukan Kelantan setelah dapat menewaskan Sabah 2-1.
Kasut Emas pun telah di raih oleh Abdul Hadi Yahya penyerang skuad penyu,Terengganu dengan sumbatan gol
sebanyak 20 jaringan sepanjang game Liga Super berlangsung....
aku citew nie pun sebenarnya aku tak tengok game semalam...
aku dapat info pun dari google,berita radio...orang yang minat bola cam aku nie...
memang akan gila mencari keputusan game,kalau terlepas tengok game2 sebelum ni..
Tahniah buat Kelantan dan Abdul Hadi Yahya.


aku masih nanti kan perlawanan perebutan Piala Malaysia musim nie...
masih kah Negeri Sembilan mampu untuk merampas kembali dari pasukan
Kelantan..aku harap la N9 mampu,sebab aku penyokong tegar dorang...
hahahahahaha....sama2 la kita nantikan k,team mane yang bakal raih Piala Malaysia 
musim nie....perlawanan yang melibatkan team yang kuat dari luar negara,Arsenal,Liverpool,dan Chelsea aku tak nak komen banyak....
kau doakan pasukan Malaysia bole buat yang terbaik pada perlawanan menentang 
team-team yang hebat ni... :)


perjalanan pasukan Malaysia masih jauh untuk meraih Piala Dunia,tapi kejayaan meraka sekarang ni,sedikit sebanyak terubat rasa rindu peminat2 bolasepak untuk 
tengok Malaysia beraksi seperti dahulu....aku yakin satu hari nanti Malaysia berjaya juga,bawa pulang Piala Dunia,walaupun bukan di Brazil. :)
MALAYSIA BOLEH...!!!! ^_^

No comments: