Followers

Sunday, June 2, 2013

Fenomena Gwiyomi.. Fasya Terjebak,hahaha.. :D

 
Assalammualaikum dan selamat pagi semua... hai2 uols sihat hari nie?? fasya sihat Alhamdulillah hari nie syukur pada illahi,masih diberi peluang bernafas pada hari nie... :)
 
ok hari nie fasya nak story mory kat uols pasal fenomena gwiyomi yang comel sangat lagu dia tu..hahaha
ramai artis-artis mahupun orang biase yang dah upload video gwiyomi dorang kat faceboook,youtube,twitter dan sebagainya..hahaha comel sangat...
 
tak terlepas jugak fasya...hahaha fasya pun ade upload video gwiyomi nie kat youtube...so kalau uols nak tengok jum,fasya upload kat entri kali nie...hahahaha....
 
macam budak-budak kan nak bergwiyomi bagai...so uols layan jela video nie k...daa uols. publish xoxo! :)
 
 
 
FIRST GWIYOMI :)
 
 
SECOND GWIYOMI :)

No comments: